Önvakítás

maxresdefault_2.jpg

A Blind Myself egy új klipet rakott nekünk a karácsonyfa alá, és a 2016 tavaszára ígért lemezről már a második dal, amit hallhat a nagyérdemű. A stílus megint kicsit új, és a hard Blind rajongók ismét húzhatják a szájukat. De nézzük miről is van nagyba szó.

Önvakítás

Amikor a Négyszögöl összes dala elkészült, nem is volt kérdés, hogy ezt a lemezt birtokolni akarom fizikai formában is. Hosszú idő után újra pénzt adtam egy albumért, mert nagyon betalált. Rengetegen meglepődtek, és talán nem is értették az új koncepciót, de én bátor húzásnak tartottam, és örültem, hogy végre valaki ki mert lépni a komfortzónájából. Én azon emberek közé tartozom, akinek tetszik ha Gergő tisztán énekel, és nincs bajom ha belekerül némi dallam is a zenébe. :) Aztán jött az "Arccal a savnak", és ez nálam is meglepetést okozott. Hangsúlyosabban jelent meg az elektronika, és bár nem domináns, de végig elkísér. Őszinte legyek? Nem tetszett. Nem rossz dal, de valamiért nem tudtam befogadni. De nagyon vártam a 24.-ét, és a melóból hazaérve, letudva a rokonokat, este 11 magasságában sikerült is meghallgatnom az új dalt. És újra az az érzés kapott el, hogy bizony talált, méghozzá telibe!!

Nos, itt is szerepet kap az elektronika(ezáltal gondolom kiterjed majd az egész lemezre), de az összhatás itt nagyon rendben van. Azt már rég nem gondolom, hogy kimondottan metál zenekarnak kellene neveznünk Gergőéket. Inkább mondanám azt, hogy jelenleg az egyik legizgalmasabb zenei kísérletezés amit ők csinálnak. Még annyit, hogy olvasgattam a Facebook hozzászólásokat, és jó páran párhuzamot a vonnak a Bring Me The Horizon átalakulásával. Nos, őket régen sem ismertem(bár a sors furcsa fintora, hogy BMTH koncerten voltam, Blind Myselfen meg még sosem..), de nem hiszem, hogy van ennek bármi értelme is. Inkább tessék támogatni, biztatni a srácokat, mert nagyon is jó amit az utóbbi időben csinálnak. Lehet velem egyet is érteni, és lehet még mindig "Kain" bűvöletében siratni a "régi" korszakot. Én kiállok a zenekar mellett, és remélem, hogy továbbra is ilyen magas színvonalú dalokat, és videókat szállítanak nekünk. Ja, a táncoslányokért külön pacsi!! :) :) 

Fotó: Google