Személyes kedvenc: Hegyi Dóri

maxresdefault.jpg

A karácsonyi hajtás a célegyenesbe fordult, és pár nap múlva mindenkit átjár a nyugalom, a szeretet, a béke. Van aki idén már nem dolgozik, és van akinek nem áll meg a mókuskerék az év végének közeledtével sem. De töltsük bárhogy is az ünnepeket, jó zenét hallgatni bárhol lehet. Úgy döntöttem, hogy elindítok egy "rovatot", amiben a személyes kedvenceimet ismerhetitek meg.

Ez a blog legalább szól annyira rólam is, mint az itt bemutatott zenekarokról, előadókról. Persze igyekszem mindig az objektivitás talaján maradni, de éppenséggel miért ne engedhetnék némi betekintést a saját zenei ízlésembe? Meglátjátok, változatos kis dalok, előadók kerülnek majd ide hétről hétre. Az utóbbi időben sok metál, és kemény zene került terítékre, és bár nem tagadom szívem csücske a műfaj, rengeteg más, értékes/érdekes zenét is hallgatok. Pontosan ebből a kategóriából kerül ki a rovat első bemutatottja is. :)

Hegyi Dóri

Dóri nevével már a blog kapcsán találkoztam. Amikor Kedves Péter megkeresett a projektjével, egy egészen kiváló dalt kaptam. Ez volt az "Island of Promise", aminek a vokális része Dórihoz köthető. Egyből feltűnt, hogy micsoda remek hanggal, és remek énekesnővel van dolgom.

Aztán elkezdtem kicsit "kutatni" a hölgy után, és rájöttem, hogy már több dalt is hallottam amiben közreműködött, csak épp akkor valamiért nem tűnt fel a fülemnek. Próbáltam infókat keresni, de rá kellett jönnöm, hogy Dóriról olyan túl sok minden nincs a neten. Ez egyrészt jó, mert a zenei munkásságával tűnik ki, másrészt meg megnehezítette dolgom. :) Na de aztán találtam egy cikket, amiből azért pár dolog kiderül. Például, hogy kétlaki, és Cardiffban tanul, populáris zene szakon, viszont zenei projektjei leginkább Magyarországhoz kötik. Jó kis írás, amit ITT el is olvashattok. 

Szóval elkezdtem hallgatni a zenéit, és közben jött a második Belau dal, amiben szintén ő énekel, és be kell vallanom beleszerettem a hangjába. Mindenkinek ajánlom, hogy hallgassa, szeresse, értékelje Dóri munkásságát. Nálam biztosan a top hazai énekesnők között van, és ha valaki azt mondaná, hogy holnaptól nem firkálhatom a blogomat, már akkor is megérte, hisz rátaláltam Hegyi Dórira. :) :)

Fotó: Google