Sia-This Is Acting (2016)

12647485_10153959028823408_5290005636771455391_n.png

Miközben tegnap a fél világ felbolydult azon, hogy Rihanna új lemeze megjelent a Tidal rendszerében (exkluzívan csak itt), addig Sia csendben kiadott egy egészen kellemes albumot. Még tegnap este rá is vetettem magam a hallgatásra, és újra meg kellett állapítanom, hogy ez a nő, egy Isten adta zseni.

This Is Acting

Rögtön az első pár másodperc után futkosott a hideg a kezeimen, meg úgy mindenemen. Egyszerűen zseniális. A Bird Set Free kiváló nyitánya a lemeznek, amit az Alive csak fokozni tud. Imádom azt az elcsukló énekhangot, ami igazán egyedivé, és felismerhetővé az énekesnőt. Csak hallgattam a fülesemen, és hangosan mondogattam magam elé, hogy "Úúúúristen"!!!!!! A One Million Bullets sokkal lágyabb mint a fent említett nyitány, majd a Move Your Body megint elkanyarodik egy kicsit, és egy tempós, lüktető számot kapunk. Ezután felfedezhető némi állandósodás. Minimális tempóingadozás, de unalmasnak még sem mondanám. Főleg az ének, és a hangszerelés miatt. Jól felépítettek a dalok, így maximálisan lekötik a figyelmünket. A Sweet Design megint egy kicsit új impulzus, bár nekem személy szerint ez tetszik a legkevésbé. A Broken Glass, és az utolsó Space Between már visszalendít a jó irányba. Főleg a záró akkord, amiben megint egy szenzációs vokált kapunk. Ez a nő egy csoda.

Aki szereti az igényes popzenét, annak feltétlen ajánlott. Aki szereti a különleges énekhangot, annak meg egyenesen vétek kihagyni. Én a Spotify rendszerében hallgattam meg, de elérhető a többi szolgáltatónál is. Ami meg Rihanna lemezét illeti, szívesen meghallgatnám, de csak ezért nem leszek Tidal előfizető. Meg aztán tegnap már olvastam róla kritikákat, és az ott leírtak alapján nem is sikerült olyan túl jól. A This Is Acting viszont egy kimondottan jó anyag, egy zseniális énekesnővel. Repül a kedvencek közé.

Címkék: Zene Cikkek Lemez